Tuesday, April 25, 2006

LAMBAIAN TERAKHIR UUM......


Peh tgk tajuk pun macam tangkap syahdu je.....
hu...hu...hu......
kenapa ek? hurmmmmm aku terpaksa tinggalkan uum dengan ketangisan...
kesedihan....kerinduan...kegembiraan dan yang paling aku nak tekankan
KEBENCIAN aku kepada golongan2 yang dikata kan "ALIM" tapi HOMOSEKS..
katanya......ialah kalau pasal benda di bawah pun nak kata straight ke:

  1. TAK SUKA AKU RAPAT DENGAN KAWAN BAIKNYA.....SEBAB DIA TAK NAK KONGSI PERSAHABATAN (BG AKU BUKAN MALAS KONGSI SAHABAT SBB KO TU MINAT KAT KWN KO TU..SBB KO PENAH BG TAU...UIK NAK MUNTAH AKU)
  2. MUKA BAIK PERGI SURAU, BG TAZKIRAH, DLM TRANSPORT ADE LAGU NASYID TP KALAU DGN STUDENT LELAKI BUKAN MAIN MESRA SIAP DUDUK ATAS RIBA AND MARAH KALAU BUDAK LAKI TU P TIDUR UMAH DIA N TIDUR DGN DIA....ALAMAK KANTOI...HAHAHAHAHAH(BUKAN AKU MANGSANYA K)
  3. DIA SUKA KATA ORG TAK MATANG...DI ULANG SUARA TAK MATANG...SEDANGKAN DIA TU MATANG LA SANGAT... CITER MCM NI: BUDAK YANG NO 1(SILA BACA YG NO 1) BGTAU n BERJANJI(BERJANJI KATANYA) KALAU TURUN KL AKAN BGTAU YANG SI PERASAN MATANG NI...LAST2 BUDAK NO 1 TAK BGTAU ... LPS TU DIA MGAMUK N BGADUH(SKRG NI DAH BERBAIK KATANYANYA..MANA LEH PASANGAN JIJIK BGADUH KAN) NAK JDKAN CERITA BILA DIA MUNGKIR JANJI DGN AKU NAK P SHOP*** BILA AKU MGAMUK ..KATA AKU TAK MATANG....AKU AKUI AKU TAK MATANG TP DIA TU MATANG SANGAT KE?

EK ELEH BEREMOSI LAK AKU NI...KUI KUI KUI

aku bukan apa aku nak diorg tau kesalahan diorang dan jgn nak rujuk kesalahan aku....mmg aku akui aku byk sifat buruk antaranya:

  1. moody
  2. pemalas
  3. suka enjoy tak study
  4. hipokrit..katanya
  5. tak matang
  6. lazer (satu kemestian)
  7. perasan bagus..kui kui yeke
  8. sombong ..ye la sbb aku tak kenal kui kui kui
  9. memaksa org
  10. suka bergantung

cukup la sepuluhkan...manusia kan tak perfect...aku pun bukan perfect guy hu...hu....hu

byk benda belaku kat uum sepanjang aku tinggal kat sini ade yang best ade yang tak best....tapi aku nak nasihatkan kat sini sesuai utk study disebbkan dikelilingi hutan yang menghijau(kene bodek nanti website kene banned hahahah)..antara perkara yang penah berlaku di UUM

  1. anak luar nikah(setiap tahun berlaku n berlaku di semua IPTA/IPTS)
  2. jumpa hantu(masih blm disahkan)
  3. kes kecurian bersiri di kolej penginapan
  4. kes bas terbalik(hahahah)
  5. UUM dapat ISO-(tapi pengurusan duk mcm takuk lama gak)
  6. pusat komputer dan perpustakaan UUm diitiraf malaysia
  7. IPTA pertama yang ade litar go kart
  8. SITI dataang

dan bayak lagi kikikik.........so rasa sedih la pulak dan ucapan terima kasih kat kawan2 aku yang sanggup melayani kerenah aku dan sanggup memaafkan aku huhuhu byk dosa aku kat korang bukan mcm 3 org tut...tut...tut.....

terima kasih gak kat lecture aku antaranya lecture pompuan hihihi(semua lecture pompuan aku sayang) danlecture lelaki(kecuali s ops org)

air hunt kui kui kui

1 Comments:

Blogger The Searcher said...

nice blog.... and definitely a cutie-pie....hee hee

how come malay gay blogs seem so different than the english ones...... aackkkkk

3:18 AM  

Post a Comment

<< Home